7.6.09

~Verrassing~

We hebben zojuist een Verrassing gekregen!
Onze eend, de laatste die nog steeds zat te
broeden, was even van d’r nest af..
ze is al een tijdje ‘overtijd’ met kuikens
krijgen en dan gaan die eieren zoooó stinken
dus ik dacht..ik gooi er een paar van weg!

Toen ik bij het nest ging kijken..
zat er een ander vrouwtje op en ik hoorde
heel zachtjes gepiep, toen ik beter keek
zag ik 2 pasgeboren kuikens liggen…
Ooh wat een geweldig gezicht!
tranen in mijn ogen..

Ben ik blij dat ik niet gisteren de eieren
weg heb gegooid zoals ik van plan was te doen…
Ik kan nog géén foto’s maken,
omdat ze geheel verscholen gaan achter een
paar struiken en d’r pleegmoeder die
schermt ze goed af…
Als ze morgen ‘opgedroogd’ zijn, en
aan de wandel gaan, zal ik een paar foto’s maken!

Wel alvast een foto van vorig jaar!
kuiken

Geen opmerkingen: