10.10.09

~1e Award~

award van Marian
Deze Award is de eerste voor deze blog
en ik heb ‘m gekregen van Irma
Dit schreef zij over mij op haar blog erbij…

Deze award wil ik geven aan Anna, en wil je van
deze award weten waarom??? 
dit is heel simpel, haar liefde voor de natuur
en alles wat zij ons daar over leert,
haar manier van vertellen met vaak leuke humor.

~
This is the first Award for this blog
and I got it from
Irma
She wrote this about me on her blog…

I want to give this Award to Anna
You want to know why?
That’s easy, her love for nature en everything she
teaches us about that, 
with very nice stories and often with a Joke!



Ik ben er heel erg blij mee!
Dit vaasje met viooltjes is speciaal voor jou
als dank je wel! Hij is maar klein
maar ik vond ‘m super leuk!!!
en natuurlijk
omdat ik weet hoeveel je van konijntjes houd!

Thanks Irma,
You made me very happy,
these little vase with Violets are for you!

I like this picture very much!!!
ad because
I know how much you like bunnies!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd hoor!Helemaal terecht wat ze schrijft,ik geniet ook van je blogs,fijne zondag,groetjes Joke.

Irma zei

Heej Anna,

Wat een lief witje het konijntje, dank je wel,
Ik ben blij dat je het leuk vind je welverdiende award, ik was vergeten te zeggen dat je hem door mag geven als je wilt aan twee andere bloggers, geniet van je waardering en een hele fijne zondag.

cindy-stitches-n-stuff.blogspot.com zei

A very nice award Anna.

cindy@stitches