2.4.10

~Revenge of the Panda!

De Panda valt uit de boom en neemt
wraak op de afgebroken tak!!!

5 opmerkingen:

Unknown zei

Oh, that fat panda! But I also enjoyed the reaction of people watching it!

The Dutchess zei

Zo grappig..:)))

Fijne paasdagen in je nieuwe huisje!

T.D and Company

cindy-stitches-n-stuff.blogspot.com zei

Anna, I just visited your site "delight in simple things". I've never been there. So that's where your hiding the pic's of your new home. I can't leave a comment because it's ask's for the word verification, but there is no word to copy and it won't let you go on.

I'm trying to find your new garden.

Your awesome! I looked at your Romantic things also. I'd like to by some of your treasures, but I can't vigure it out. I'll keep looking.

Hugs
cindy@stitches

inka en andre zei

Hallo Anna,je bent hetzelfde als wij.Wij nemen ook alleen afgedankte dieren.
De geitjes waren ook afgedankt en stonden drie jaar lang aan een heel kort touwtje vast en moesten nu het veld ruimen.
Harry stond op de nominatie om afgemaakt te worden omdat hij doof was en bram had als pup ook een slecht vooruitzicht in spanje.
indy heb ik als pup bij een fokker weggehaald niemand wilde haar hebben.
Snap niet waarom want het is een schitterend dier geworden.
Ja,ze was altijd ziek en is op een rare manier geboren maar verder mankeert ze helemaal niets.
En zo kan ik wel even door gaan.
Wat leuk ik wil ook dolgraag een hangbuikzwijntje hebben en een ezeltje.
Maar goed deze kunnen we waarschijnlijk niet in het hertenlkamp plaatsen dus ben ik op zeok naar een andere oplossing.
ik ben wel ergens meebezig maar weet niet of het lukken zal maar anders vind ik wel weer een ander oplossing.
Overal is een oplossing voor zullen we maar zeggen.

Hele fijne paasdagen,lieve gr inka en andre

Anoniem zei

Oh! These animals are totally precious!!
Diane