24.12.10

~Wish

Santa Claus


Wishing you all a
Wonderful Christmas time

Art by Arthur Rachkam

4 opmerkingen:

Nathanaëlle zei

Merry Christmas Anna for you and your family.
Kisses

Hermes zei

May you feel much better and all your dreams come true.

Irma zei

ja natuurlijk Hyves, ik krijg die berichtjes ook inderdaad maar met deze (gezellige)drukte schiet hyves er een beetje bij in, mijn man ligt ziek op de bank hij is geopereerd zijn gebit is eruit gehaald onder narcose en heeft gelijk toen hij wakker was zijn nieuwe kunstgebit in gekregen een hele hoop pijn maar het kan nu alleen nog maar beter worden dus ben ik nu een beetje een super woman in huis en ga zo aan het werk ik heb allemaal schoonmaak adresjes bij mensen thuis en die rekenen op mij zo vlak voor de kerst, ik heb genoten van al je posts en al jouw spullen zijn helemaal mijn ding, ik waardeer RM echt en geniet van de foto's op andere blogs is niet mijn ding ik ga voor brocante en brocante en oh ja brocante hihihi
Een hele fijne kerst voor jullie beide veel liefs van mijXXX

Anoniem zei

Lieve Anna en Richard ik kom je op deze blog hele fijne kerstdagen wensen,ik kan niet op je vintage home blog komen,hij breekt de berwerking af ofzoiets,heel vreemd,want ik zie in mijn leeslijst gave dingen voorbij komen,moet Bart maar eens gaan kijken,lieve groet Joke,x